اعلام حریق زیتکس | فروش محصولات zitex به قیمت کارخانه

زیتکس

جهت اطلاع از قیمت محصولات اعلام حریق زیتکس با ما تماس بگیرید: 02166564685

شرکت آرمان ایمن ایرانیان که با برند زیتکس شناخته میشود در سال ۱۳۸۶ با واردات محصولات zitex از کشور فلاند و ترکیه کار خود را آعاز نمود در همان سال با تاسیس واحد تحقیقات و توسعه توانست در جهت بومی سازی سیستم های اعلام حریق در ایران قدم بردارد. در سال ۱۳۸۷ مرکز تخصصی خدمات فنی و گارانتی خود را ایجاد کرده و توانست این خدمات را گسترش دهد. در سال ۱۳۹۱ موفق به تجهیزات اعلام حریق اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 از توف نورد آلمان و مرکز تائید صلاحیت ایران NACI گردید و همچنین در همان سال برگــزیده اجلاس جهــانی نشــان مـنتخب ( مـرکز ملــی رقـابت- انجمن مدیران کیفیـت ایران-انجمن بهره وری ایران-انجمن مدیران فناوری ایران) و موفق به دریافت گواهی Global Brand Management از BSIgroup.ae و همینطور گواهی مدیریت توسعه از مدیریت فناوری و توسعه شرکت Philips هلند گردید.

مطلب پیشنهادی : سیستم اعلام حریق راهنمای خرید سال 1399

اعلام حریق زیتکس

اعلام حریق زیتکس

 

در سال ۱۳۹۲ این شرکت توانست استاندارد الزامات CE اروپا از موسسه G2S ایتالیا را اخذ کند و  تندیـس و گـواهـی ستـاره طلایی کـیفیـت از موسسـه ACL انگلستـان با تائید صـلاحیت شده از UKAS انگلستان را دریافت نماید.در سال ۱۳۹۳ مرکز تولید ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با مباحث الکتـرونیک و اعـلام حریق در این شرکت ایجاد گردید.

اعلام حریق زیتکس

اعلام حریق زیتکس

 

افتخارات این برند ایرانی قابل ستایش هست و در این وانفسای افزایش قیمت محصولات وارداتی برند زیتکس توانسته به خوبی این خلاء را در بازار ایران پوشش دهد .

 

جهت اطلاع از قیمت محصولات اعلام حریق زیتکس با ما تماس بگیرید: 02166564685

شرکت دژ صنعت آرمان مفتخر است تمامی محصولات زیتکس را طبق قوانین این کمپانی  اعلام و به فروش برساند.

,

نوشته های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
WhatsApp chat