سیستم اطفاء حریق گاز IG55

با توجه به مخاطرات محیط زیستی گاز CO2، گازهای بی اثر به عنوان نمونه های بهتری برای سرکوب آتش معرفی شدند. دلایل بسیار قانع کننده ای برای استفاده از سیستم اطفاء حریق گاز IG55 وجود دارد. ای گاز امنیت جانی افراد را تضمین می کند. محیط زیست دوست است و علاوه بر این ها تاثیر گذاری مثبت و وثری در مهار آتش دارد.

سیستم اطفاء حریق گاز IG55

وجود یک سیستم اطفاء حریق ایمن برای فضاهایی که ترافیک بالایی دارند و امکان تخلیه سریع در ان وجود ندارد بسیار ضروری است. و همین امر باعث می شود که سیستم اطفاء حریق گاز IG55، نسبت به گازهای دیگر اهمیت بیشتری در مهار آتش پیدا کند.

یک ویژگی مهم سیستم اطفاء حریق گاز IG55 این است که در زمان تخلیه، مه تولید نمی کند. این امر کمک می کند که در حین سرکوب آتش افراد دید بهتری برای فرار داشته باشند. این گاز غیر سمی بوده و به هیچ عنوان در محیط زیست تجزیه نمی شود و هیچ خسارتی برای تجهیزات و نیروی انسانی اتش نشانی و ساکنین ندارد.

سیستم اطفاء حریق گاز IG55، پس از سرکوب آنش هیچ پسماند و ضایعاتی از خود به جا نمی گذارد، بی  رنگ و بی بو است و نارسانای جریان برق می باشد. به همین دلیل است که تجهیزات اعلام حریق سیستم اطفاء حریق گاز IG55 برای محافظت از مکان هایی که تجهیزات الکترونیکی در ان ها مستقر است بسیار کارامد و موثر می باشد.

از سیستم اطفاء حریق گاز IG55 برای مهار آتش سوزی های کلاس A (مواد جامد) و کلاس B (مایعات قابل اشتعال) می توان استفاده کرد. با توجه به اینکه این گاز از ترکیب دو گاز نیتروژن و آرگون می باشد، گازی است که دوست دار محیط زیست است. این دو گاز در هوایی که نفس می کشیم هم وجود دارد. بنابراین هیچ خطری برای سلامت انسان ها ندارد.

در سیستم اطفاء حریق گاز IG55، زمانی که گاز تخلیه می شود، اجزای تشکیل دهنده آن با توجه به اینکه جزئی از جو زمین هستند، دوباره به اتمسفر بر میگردنند و جزئی از آن می شوند. چون ترکیب خطرناکی ندارد، بنابراین همیشه می تواند قابل استفاده باشد. مانند هوایی که استنشاق می کنیم.

در مراکز تلفن، مخابرات، موزه های بزرگ و کتابخانه ها، اتاق های کامپیوتر و انبارهای تجهیزات الکترونیکی می توان از سیستم اطفاء حریق گاز IG55 برای مهار اتش در آتش سوزی های مهیب استفاده کرد.

نوشته های مرتبط

کنترل پنل 1+3 کنتک – SIGMA XT

اطفاء حریق سردخانه ها

اطفاء حریق در سردخانه ها و یخچال های نگهداری مواد غذایی

micra

دتکتور مکنده دودی ایرسنس

فهرست
WhatsApp chat