معرفی محصول جدید شرکت آپولو در سال 2020 میلادی

شرکت آپولو اقدام به ساخت ماژول ورودی/خروجی سه کاناله کرده است تا امکان کنترل سه ورودی یا خروجی را با یک آدرس منحصر به فرد برای طراح فراهم کند.

ماژول ورودی و خروجی سه کانال سری XP95 با مدل نامبر 55000-588APO پس از معرفی محدود، در سال 2018 از سبد محصولات حذف شد. پس از دریافت بازخورد از مشتریان، تجهیزات اعلام حریق تصمیم گرفته اند تا این تجهیز را دوباره به سبد محصولات خود اضافه کند.

فعال کردن چندین ورودی و خروجی از طریق یک آدرس واحد، صرفه جویی در هزینه را در مقایسه با استفاده از ترکیبی از ماژول های ورودی یا خروجی تک یا دوتایی ، ارائه می دهد و آن را راه حل مناسبی برای برنامه های زیر می کند:

  • کنترل آسانسور
  • کنترل درب­های خودکار بسته شو
  • کنترل سیستم تخلیه دود
  • کنترل سیستم فن فشار مثبت

این محصول یک راه حل ایده­آل برای ساختمان­هایی با پیچیدگی بالا است که سیستم های جامع را برای فعالیت­هایی مانند مراکز خرید و بیمارستان می خواهند. بیمارستان­ها از سیستم­های کنترل چندگانه مانند درب­های خودکاربسته­شو و واحدهای انتقال هوا استفاده می­کنند. بسیار مهم است که این سیستم­ها با سیستم اعلام حریق ادغام شوند. ماژول سه کانال I/O نه تنها این ادغام را تسهیل می کند، بلکه فضای اضافی را نیز در پنل ایجاد می کند. چرا که اگر قرار باشد از سه ماژول جدا استفاده شود فضای دو آدرس را بی­جهت اشغال می­کنیم و همچنین میزان خروجی های موجود در یک منطقه خاص را به حداکثر می رساند.

نوشته های مرتبط

بررسی بیم دتکتور

الزامات طراحی سیستم های اعلام حریق

تجهیزات جانبی بیم دتکتور

تجهیزات جانبی بیم دتکتور

فهرست
WhatsApp chat