قیمت بیم دتکتور

برای اطلاع از قیمت بیم دتکتور و مشاوره فنی با همکاران ما در مجموعه دژ صنعت آرمان تماس حاصل فرمایید،شرکت دژ صنعت آرمان بعنوان نماینده فروش بیم دتکتور فایر بیم انگلستان ، بیم دتکتور را در سه رنج پوشش دهی 40 ،80 و 100 متری با قیمت مناسب ارائه میدهد

02166564685

بیم دتکتور

در حالت کلی بیم دتکتور ها در 3 نوع تولید می شوند و در نتیجه در قیمت بیم دتکتور تاثیر خواهد گذاشت:

  • نوع فرستنده و گیرنده ای

این نوع بیم دتکتور دارای یک فرستنده و گیرنده ی جدا بوده که عملکرد آن بدین صورت است که فرستنده وظیفه ارسال اشعه مادون قرمز به گیرنده را دارد که اشعه نام برده با یک کیفیتی ارسال می شود و بر اساس کیفیتی که به فرستنده میرسد سه حالت Fire ، Fualt و Normal مشخص می شود؛ لازم به ذکر است که در این نوع بیم دتکتور مسئله تنظیم فرستنده و گیرنده چالشی مهم است چرا که پردازش بیم دتکتور بر اساس کیفیت سیگنال ارسالی بوده و بایستی فرستنده و گیرنده دقیقا روبه روی یکدیگر جانمایی شوند.

  • نوع رفلکتوری

در این نوع بیم دتکتور، فرستنده و گیرنده در یک تجهیز جانمایی شده است و در طرف دیگر تصرف، رفلکتور جانمایی میشود و نحوه عملکرد آن مانند مورد فوق می باشد.

  • نوع موتورایز

این نوع بیم دتکتور از لحاظ ساختاری مانند مورد 2 می­ باشد ولیکن بدلیل اینکه head بیم دتکتور دارای موتور بوده لذا می­توان در ارتفاعی پایین به راحتی تنظیمات ترازبندی و سایر تنظیمات مانند آستانه هشدار، تنظیم تاخیر خطا و… را انجام داد. از مهم­ترین مزایای این بیم دتکتور می­توان به در دسترس بودن کنترلر آن اشاره کرد چرا که در سایر بیم دتکتورها پس از بهره ­برداری جهت دسترسی به بیم دتکتور بایستی از بالابر استفاده کرد ولیکن در این نوع به دلیل دردسترس بودن کنترلر نیاز به استفاده از بالابر و… نمی­ باشد.

در حالت کلی عوامل تاثیر گزار در قیمت بیم دتکتور میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • نوع بیم دتکتور: فرستنده و گیرنده، رفلکتوری و موتورایز
  • برد بیم دتکتور: بیم دتکتور در سه سطح پوشش دهی 40، 70، 80 ،100 ،140 و 160 متر در بازار موجود است که مسلماً هرچه برد بیم دتکتور بیشتر باشد، قیمت بیم دتکتور نیز افزایش می یابد.
  • کنترلر: برخی از انواع بیم دتکتور دارای کنترلر و هد موتورایز می باشند که این یکی از ویژگی های بارز بیم دتکتور فایر بیم می باشد که از سایر بیم دتکتورها خود را متمایز می نماید، این ویژگی قاعدتاً در قیمت بیم دتکتور تاثیرگذار خواهد بود ولی این نکته را باید در نظر داشت که در نهایت هزینه های مربوط به راه اندازی و سرویس و نگهداری برای این نوع بیم دتکتور ها کاهش می بابد.
  • درجه حفاظت تجهیز: نوع کاربری بیم دتکتور و شرایط محیطی مورد استفاده آن در قیمت بیم دتکتور تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال در صورتی که به بیم دتکتور با درجه حفاظت بالا مثلاً IP65 و یا بیم دتکتور نوع ضد انفجار نیاز باشد، مسلماً قیمت بیم دتکتور بالاتر خواهد رفت.
  • گارانتی و شرکت خدمات دهنده: با توجه به خدماتی که برای بیم دتکتور‌ ارائه می‌شود نظیر طراحی رایگان بیم دتکتور، دفترچه راهنمای فارسی بیم دتکتور، مشاوره رایگان جهت نصب بیم دتکتور و مدّت زمان گارانتی بیم دتکتور، قیمت بیم دتکتور نیز تغییر می‌کند.

(ضمناً مجموعه دژ صنعت آرمان کلیه خدمات فوق نظیر طراحی بیم دتکتور، کاتالوگ فارسی نصب بیم دتکتور، مشاوره بیم دتکتور را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد)

نوشته های مرتبط

سیستم اعلام و اطفاء حریق در مدارس ، دانشگاهها و مراکز آموزشی

موارد نصب بیم دتکتور

سیستم اطفاء گازی FM200

سیستم اطفاء گازی FM200

فهرست
WhatsApp chat